Monday

9. 11 2026.

Od januara u Crnoj Gori minimalna zarada od 1.000 do 1.400 evra, rastu i ostale plate

Od januara sve zarade u Crnoj Gori u javnom i privatnom sektoru rastu prema novom vladinom programu “EURO MODEL”, piše…
1 Min Read 0 520

Od januara sve zarade u Crnoj Gori u javnom i privatnom sektoru rastu prema novom vladinom programu “EURO MODEL”, piše RTCG.

Foto: Envato

Kako RTCG navodi, 1.000 evra biće minimalna zarada zaposlenih na radnim mestima sa osnovnim i nižim obrazovanjem, 1.250 evra – za zaposlene na radnim mestima sa srednjim obrazovanjem, a 1.400 – za zaposlene na radnim mestima sa visokim obrazovanjem.

Program obuhvata više od 250.000 zaposlenih.

Pored ovoga, dodatno povećanje zarada će se desiti i ukoliko socijalni partneri prihvate zahtev Vlade da se povećanje obračunske vrednosti koeficijenta jednako primeni na javni i privatni sektor.

Penzije će se od 2027. usklađivati četiri puta godišnje.

Minimalna penzija će preći cifru od 500 eura, piše RTCG. Dodatno, u decembru svaki penzioner dobija dodatnih 100 evra za zimu.

Vlada je ovaj model usvojila na jučerašnjoj sednici i biće prosleđen Skupštini Crne Gore.

RTCG